جهان به سمتی پیش رفته است که بشر به هر چیزی که بخواهد می‌رسد. در گذشته می‌بایست همه چیز را قبول می‌کردیم ولی امروزه به لطف پیشرفت علم و آمدن داروهای گیاهی به شکل موثر و جدید قادر هستیم بدون هیچ گونه عامل تهدید کننده سلامتی، هیکلی را که به آن آرزو داریم، بسازیم. ترکیبات قرص چاقی جینسینگ طوری هستند که علاوه بر چاق کردن فواید دیگری هم برای بدن دارند.

قرص چاقی جینسینگ

جینسینگ گیاهی بسیار خاص و معجزه آفرین است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. جینسینگ باعث تقویت حافظه، افزایش نیروی جسمانی، شاداب شدن پوست و مو، درمان ناتوانی جنسی و … شده که در بانوان و آقایان قابل استفاده است.

جینسینگ به قدری محبوب است که از آن برای چاق شدن استفاده می‌کنند اما این چاقی طوری نیست که بخواهد هیکل فرد را به هم بریزد. هیکلی که بر اثر اضافه وزن شکلی نامتناسب به خود گرفته است بر اثر تجمع چربی‌ها است که نه تنها ظاهری ناپسند به وجود آورده بلکه باعث رنجش فرد مصرف کننده و بروز سایر بیماری‌ها می‌شود. تاثیر گیاه جینسینگ بر چاقی بر بدن به صورت موزون و کاملا یکدست انجام می‌شود که شکم و پهلو اضافه نمی‌کند.

خاصیت جادویی جینسینگ

یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های جینسینگ قدرت چاق کنندگی است که به صورت پودر، شربت و قرص یافت می‌شود اما به دلیل اینکه خوردن قرص راحت‌تر است و مقدار دوز آن مشخص است، از آن نسبت به سایر انواع شکل‌های جینسینگ استقبال بیشتری شده است. قرص جینسینگ تنها حاوی گیاه جینسینگ نیست بلکه ویتامین‌های دیگری را در خود ذخیره دارد که به ارزش آن افزوده است.

ترکیبات قرص چاقی جینسینگ

چرا قرص چاقی جینسینگ اینقدر محبوب است؟

قرص چاقی جینسینگ تنها حاوی گیاه جینسینگ نیست بلکه مواد دیگری نیز درون هر قرص وجود دارند که به خاصیت آن افزوده‌اند. با هر بار خوردن یکی از قرص‌ها بسیاری از مواد مفید و لازم را به بدن خود می‌رسانید که باعث تامین نیازهای اساسی بدن می‌شوید. ترکیبات قرص چاقی جینسینگ عبارتند از:

ویتامین A

ویتامین A برای سلامت چشم‌ها و بهبود بینایی بسیار مفید است و باعث رشد سلولی می‌شود. همچنین ویتامین A خاصیت آنتی اکسیدانی داشته که باعث حفاظت سلول‌های بدن در برابر بیماری‌ها شده و از آسیب‌های بافتی جلوگیری می‌کند.

ویتامین B

ویتامین‌های گروه B جزو ویتامین‌های معجزه‌گر بدن شناخته شده‌اند که بودن آن‌ها بسیار مهم و ضروری است. ویتامین‌های گروه B مانع از بروز دیابت، نارسایی قلبی، ریزش مو، سرطان، بی حالی، ضعف حافظه و … می‌شوند در نتیجه بودن آن‌ها در ترکیبات قرص چاقی جینسینگ بسیار مفید و با اهمیت است.

ویتامین E

ویتامین E ویتامینی مفید برای بدن است که از دوران نوزادی تا سنین بالا جزو نیازهای اساسی بدن به شمار می‌آید. ویتامین E برای پوست و مو بسیار مفید است و از سویی دیگر مانع از ابتلا به بیماری‌ها و سرطان می‌شود. همچنین با مصرف ویتامین E می‌توان قدرت ماهیچه‌ها را افزایش داد که بودن آن در ترکیبات قرص چاقی جینسینگ باعث می‌شود که بدن به طرز زیبا و متناسب چاق شود و روی فرم بیاید.

ویتامین  K

هنگامی که سخن از لخته شدن خون به میان می‌آید توصیه می‌شود که برای جلوگیری از انعقاد خون ویتامین K مصرف شود. ویتامین K یکی از ریز مغذی‌های ضروری است که استخوان‌ها و بافت برای دوام و استحکام به آن نیاز دارند بنابراین بودن آن در ترکیبات قرص چاقی جینسینگ بسیار مفید و به جا است.

پروتئین

پروتئین فواید و تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم فراوانی بر بدن دارد که یکی از نیازهای اساسی بوده و بودن آن در ترکیبات قرص چاق کننده جینسینگ باعث می‌شود توده عضلانی افزایش یابد و قدرت بدنی تقویت شود.

موارد منع مصرف قرص چاقی جینسینگ

جینسینگ با تمام تاثیرات بسیار خوبی که بر بدن و چاق شدن دارد، برای بعضی افراد مضر است. افرادی که منع مصرف قرص چاقی جینسینگ دارند بهتر است از چنین قرصی استفاده نکنند یا قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند، از جمله:

  • نوسان فشار خون (بالا یا پایین)
  • بیماری‌های زمینه‌ای و خاص
  • بانوان باردار یا شیرده
  • مشکلات کلیوی
  • مشکلات کبدی
  • نارسایی قلب
  • دیابت
  • تشنج

دلیل اینکه چنین افرادی نباید از قرص‌ چاق کننده استفاده کنند، ترکیبات آن است. ترکیبات قرص چاقی جینسینگ با وجود دارا بودن بسیاری از ویتامین‌های مفید و ضروری بدن، به دلیل اینکه مستقیم بر نقطه ضعف بدن افراد بیمار یا دارای محدودیت تاثیر می‌گذارند باعث به هم ریختن تعادل ایمنی و سلامتی می‌شوند.

تاثیر قرص چاقی جینسینگ

تاثیر قرص چاقی جینسینگ پس از یک دوره مصرف 30 روزه به وضوح آشکار خواهد شد که البته با توجه به عملکرد بدن ممکن است کمی بیشتر یا کمتر طول بکشد. پس از مصرف خواهید دید که هیکل شما نسبت به قبل درشت‌تر شده است و به وزن دلخواه خود رسیده‌اید. در این حالت لباس‌های شما جلوه بهتری داشته و چهره با طراوت خواهد شد که از دیدن تغییرات شگفت زده خواهید شد که البته از تاثیرات خارق العاده ترکیبات قرص چاقی جینسینگ است.

خرید قرص چاقی جینسینگ

با ترکیبات قرص چاقی جینسینگ آشنا شدیم و دانستیم دلیل محبوبیت بیش از اندازه چنین قرص‌هایی چیست اما بسیار مهم است که قرص را از جایی تهیه کرد که معتبر بوده و سلامت و کیفیت محصول را تضمین کنند. از سویی دیگر درمورد نحوه مصرف شما را راهنمایی کرده و پاسخگوی سوالات احتمالی باشند.

آمیلی، فروشگاه اینترنتی خوش نام در زمینه ارائه انواع محصولات سلامتی و زیبایی بوده که با واردات مستقیم و بدون واسطه، قرص چاقی جینسینگ را با قیمتی بسیار مناسب به دست مشتریان گرامی می‌رساند. کافی است کالای خود را از طریق وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی سفارش داده تا محصول کاملا اورجینال را با کد اصالت کالا در اسرع وقت با بسته بندی مناسب دریافت کنید. پشتیبان‌های با حوصله و مجرب مجموعه آمیلی به طور آنلاین آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند.