کودکان فرشته‌های خداوند روی زمین هستند که همه ما آن‌ها را دوست داریم. از آنجایی که کودکان در سن رشد هستند از نظر تغذیه و سلامت باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت. لاغری بیش از حد باعث می‌شود مواد مغذی و مفید لازم به بدن کودک نرسد در نتیجه او را دچار مشکلاتی نماید که آسیب پیش آمده می‌تواند تا دوران بزرگسالی ادامه یابد. به همین دلیل از مکمل‌ها و داروهایی برای کمک به افزایش وزن کودک استفاده می‌شود که یکی از بهترین نوع آن، پودر چاقی کودکان بی بی لاو است. در ادامه بیشتر خواهیم دانست که پودر بی بی لاو چیست؟

پودر رشد بیبی لاو (Baby love)

پودر مکمل رشد بی بی لاو جزو بهترین مکمل چاقی کودکان است که ترکیبات به کار رفته در آن باعث می‌شود پس از مدتی اشتهای کودک تحریک شده و میل به خوردن مواد غذایی در او افزایش یابد. اهمیت تغذیه به قدری در دوران کودکی زیاد است که نه تنها از برنامه غذایی بلکه از مکمل تغذیه نیز استفاده می‌شود تا از ضعیف شدن بدن پیشگیری کرده و از بروز بیماری‌های مختلف در این سن و سنین بالاتر پیشگیری شود.

مزایای پودر چاقی کودکان بی بی لاو

ویتامین‌هایی که در پودر چاقی کودکان بی بی لاو استفاده شده است باعث می‌شود سلول‌های بدن به رشد طبیعی خود ادامه داده و از مرگ آن‌ها جلوگیری شود تا رادیکال‌های آزاد تاثیر منفی بر بدن نداشته باشند. از سویی دیگر ویتامین‌های دیگر موجود در پودر رشد بی بی لاو از کمخونی، ریزش مو، نفخ و یبوست، کوتاهی قد و … جلوگیری می‌کنند. خاصیت‌های فوق العاده پودر رشد بیبی لاو باعث شده است که بر مصرف آن تاکید شود تا سلامت عمومی کودک تضمین گردد.

ترکیبات پودر بی بی لاو چیست؟

دوران کودکی مهم‌ترین دوره زندگی است که نباید نادیده گرفته شود. پودر بی بی لاو با دارا بودن املاح و ویتامین‌های معدنی مورد نیاز و ضروری باعث می‌‌شود کودک ضمن افزایش وزن منطبق با منحنی رشد پیش رفته و در دوران نوجوانی و بزرگسالی دچار مشکلات نشود. ترکیبات به کار رفته در پودر بی بی لاو عبارتند از:

  • ویتامین B6
  • ویتامین B3
  • ویتامین B1
  • ویتامین ث
  • فولیک اسید
  • کربوهیدرات
  • کلسیم
  • فسفر
  • زینک
  • مگنز

طعم پودر بی بی لاو چیست؟

از آنجایی که کودکان بسیار حساس باهوش هستند مکمل غذایی بی بی لاو به صورت پودر ساخته شده است تا بتوانند به به راحتی آن را بخورند. برای اینکه اشتهای کودک تحریک شود و میل به خوردن در او افزایش یابد از طعم دهنده‌های مجاز و شیرین کننده‌های طبیعی مانند خرما در ساخت پودر رشد بیبی لاو استفاده شده است تا کودک به طعم آن نیز علاقمند شود. وانیل و کاکائو اصلی‌ترین طعم پودر چاقی بی بی لاو هستند که بسیاری از کودکان آن را دوست دارند.

نحوه مصرف پودر بی بی لاو چیست؟

دانستیم مزایای پودر بی بی لاو چیست اما برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود می‌بایست نحوه مصرف آن را دانست. برای استفاده از پودر بی بی لاو کافی است روزی 2 بار صبح و شب تنها یک پیمانه قاشق خوری از آن در یک لیوان آب یا آبمیوه حل شود.

توصیه می‌شود سن کودک را در نظر بگیرید تا میزان پودر بی بی لاو مصرفی به اندازه باشد. برای گروه سنی مختلف میزان پودر مصرفی آورده شده است:

  • 2 تا 5 سال: یک پیمانه در یک چهارم لیوان آب یا آبمیوه
  • 6 تا 10 سال: 2 پیمانه در یک دوم لیوان آب یا آبمیوه
  • 11 سال به بالا: 3 پیمانه در یک لیوان آب یا آبمیوه

همچنین می‌توان به جای حل کردن پودر بی بی لاو در آب یا آبمیوه، آن را در شیر حل کرد. پودر رشد بیبی لاو با طعم میکس وانیل و کاکائو به قدری خوشمزه است که بارها دیده شده است کودکان بدون اینکه آن را در آب حل کنند، همانطور به صورت پودری مصرف می‌کنند. برای استفاده از پودر Baby Love محدودیتی وجود نداشته و می‌توان آن را تا سن 15 سالگی و حتی بیشتر مصرف کرد.

عوارض پودر بی بی لاو

از آنجایی که کودکان در سن حساسی قرار دارند باید از مکمل‌های طبیعی و متناسب با سن آن‌ها استفاده کرد. پودر رشد بیبی لاو از مواد کاملا ارگانیک و گیاهی تشکیل شده است بنابراین هیچ گونه خطری متوجه کودک دلبند شما نخواهد بود. عوارض پودر بی بی لاو صفر بوده که در ساخت آن حتی از مواد نگهدارنده هم استفاده نشده است.

مشخصات پودر بی بی لاو چیست؟

وقتی بحث سلامتی به میان می‌آید جایی برای هیچ نوع شوخی و سهل انگاری وجود ندارد. برای اینکه بتوان پودر بی بی لاو اصل را تهیه کرد باید مشخصات آن را دانست تا بتوان جنس اصل را از فیک تشخیص داد. مشخصات پودر بی بی لاو اصل شامل موارد زیر است:

  • وزن آن 300 گرم است
  • ساخت کشور ایران است
  • دارای ضمانت و بارکد اصالت کالا است
  • آرم طب صحراوی روی آن به صورت برجسته حک شده است
  • روی آن عکس شخصیت‌های کارتونی تام و جری وجود دارد که در دست آن‌ها قوطی پودر رشد بیبی لاو دیده می‌شود.

تهیه پودر بی بی لاو

دانستیم پودر بی بی لاو چیست و حتی می‌دانیم که عوارض پودر بی بی لاو صفر است در نتیجه می‌توان با خیالی آسوده از چنین مکمل گیاهی برای چاقی کودکان استفاده کرد. معتبرترین فروشگاه برای خرید پودر مکمل رشد بی بی لاو ، فروشگاه اینترنتی عطاری رزین  است که تمامی محصولات را بدون واسطه و با قیمت مناسب در بهترین کیفیت به دست مصرف کننده می‌رساند.

برای خرید کافی است به وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی فروشگاه آمیلی مراجعه کرده و پودر بی بی لاو اصل ساخت ایران محصول طب صحراوی را سفارش دهید. پس از دریافت آن بدون هیچ گونه نگرانی با اطمینان از آن به عنوان مکمل غذایی ضروری برای رشد و چاقی کودک نازنین خود استفاده کنید.