شاید در نگاه اول کاهش وزن آسانتر از کاهش وزن به نظر برسد و تصور کنید که افراد لاغر به سادگی با خوردن بیشتر می توانند چاق شوند، اما این برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است و مجبورند از روش های تخصصی تری مانند خرید محصولات زیاد استفاده کنند.

به خصوص اسپین در چنین مواردی، یادگیری کافی در مورد انواع پودرهای چاق کننده و مکمل های روغن کاری سریع می تواند بسیار مفید باشد. اگر پس از امتحان روش های مختلف همچنان دچار کمبود وزن هستید یا اگر به دنبال بهترین قرص های لاغری داروخانه برای رسیدن به اهداف ورزشی خود هستید، نگاهی به محصولات موجود در این صفحه بیندازید.

بیشتر بخوانید: بهترین قرص افزایش قد بزرگسالان

توضیحات کلی در مورد قرص و پودر چاقی

توضیحات کلی در مورد قرص و پودر چاقی

انواع پودر چاقی محصولاتی پرکالری با قیمت های متفاوت هستند که به دلیل داشتن پروتئین، کربوهیدرات و سایر ترکیبات مغذی نقش مهمی در عضله سازی دارند.

تنوع مکمل های فست فود تقریباً زیاد است و می تواند هر خریدار را سردرگم و مردد کند. هنگام خرید و اطلاع از قیمت بهترین قرص های چاقی در داروخانه، به یاد داشته باشید که بهترین محصول مکملی با قند کمتر و نسبت کربوهیدرات/پروتئین 2:1 است.

فواید مصرف مکمل ها برای افزایش وزن در افراد لاغر

قبل از خرید مکمل ها، بهتر است فواید آنها را بدانید:

1. کالری دریافتی را افزایش دهید

2. حاوی چربی های سالم است

3. بهبود عملکرد در طول تمرین

4. قرص چاق کننده به بهبود تعادل سطح پروتئین کمک می کند

5. مکمل و قرص غنی از فیبر

6. مکمل افزایش وزن حاوی کراتین کافی است.

7. حاوی مقادیر مختلف کالری با قیمت مناسب

8. بهبود ریکاوری و رشد عضلات

9. بهترین ترکیب ویتامین ها و مواد معدنی

Betadaro آماده ارائه هر گونه مشاوره در مورد بهترین مکمل افزایش وزن برای افراد لاغر است.

عوارض قرص و پودر چاقی

خرید صحیح و معقول بهترین چربی داروخانه در بیشتر موارد بی خطر است و تنها در برخی موارد می تواند تاثیر منفی بر سیستم گوارش داشته باشد. وضعیت افراد مستعد آکنه و آکنه نیز ممکن است بدتر شود.

اما در صورت خرید محصول نامناسب با قیمت پایین و عدم استفاده صحیح از آن، مهمترین عارضه آن چاقی بیش از حد و ذخیره چربی در ناحیه شکم و کمر است. بنابراین، علاوه بر آشنایی با بهترین پودر چربی سوز برای بزرگسالان، در مورد دوز صحیح و زمان مصرف نیز تحقیق کنید.

شاخص توده بدنی یا میانگین وزنی که با توجه به قد و وزن افراد به دست می‌آید؛ نشان دهنده اضافه وزن یا کمبود وزن افراد است. همانطور که اضافه وزن از مشکلات رایج دنیای مدرن است، کمبود وزن نیز در میان مردم شایع شده.

این مساله نه تنها در ظاهر افراد بلکه در زبان بدن و ویژگی‌های شخصیتی و همچنین اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است.

با توجه به موارد گفته شده، افراد از تمرینات ورزشی و داروهای مکمل برای افزایش وزن استفاده می‌کنند.  توصیه ما به این افرادی که به دنبال راهکاری مطمئن برای افزایش وزن هستند، استفاده از پودر چاقی رویال است. در ادامه به بررسی خواص شگفت انگیز این پودر می‌پردازیم.

افزایش وزن اصولی با پودر چاقی رویال

افزایش وزن اصولی با پودر چاقی رویال

قبل از هرچیزی بهتر است ترکیبات پودر چاقی رویال را باهم مرور کنیم. این پودر تشکیل شده از جوانه جو، جوانه گندم، عصاره جیسینگ، مالت و جنتیانا است. تاثیرات مصرف این محصول در افزایش وزن خود را می‌توانید دو هفته بعد از مصرف مشاهده کنید. این پودر در عرض یک ماه افزایش وزن بین 3 تا 8 کیلوگرم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این پودر حاوی ویتامین‌، مواد معدنی و املاح و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن است. به همین دلیل سبب جذب مواد غذایی که در رژیم غذایی خود مصرف می‌کنید را آسان می‌کند. همین امر سبب افزایش انرژی و بهبود کلی سلامتی شما می‌شود. در ادامه خواص پودر چاقی رویال را بررسی می‌کنیم.

بخشی از خواص پودر چاقی رویال در یک نگاه
  • دارای ویتامین‌های A, E, D3, B2, B6, B12, B3
  • کمک به افزایش وزن بدون بازگشت
  • چاقی یکنواخت در تمام اندام‌های بدن
  • تقویت کننده سنتز در بدن
  • تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های روزانه
  • نشاط آور
  • تقویت سلامت عمومی بدن
  • ضد افسردگی
  • بهبود دهنده توان ذهن
  • افزایش توان جنسی در آقایان
  • بهبود متابولیسم در بدن
  • تقویت‌کننده حافظه
  • افزایش دهنده اشتها
  • مبارزه با بی‌خوابی و تنظیم خواب
  • تنظیم قند خون و مبارزه با دیابت
  • بهبود عوارض یائسگی در بانوان
  • جلوگیری و بهبود مشکلات جنسی

همانطور که پیش‌تر گفته شد؛ پودر چاقی رویال از موادی همچون جوانه گندم، جوانه جو، عصاره جیسینگ و… تشکیل شده و ساختاری کاملا گیاهی دارد. برخی محصولات افزایش وزن حاوی ماده‌ای به نام کرتون هستند که این ماده شیمیایی است. در صورتی که روطوبت بدن فرد مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد و باعث افزایش وزن طبیعی می‌شود.

عوارض پودر چاقی رویال

بهتر است در هفته اول مصرف این محصول، از نوشیدن روزی سه لیوان عرق کاسنی قافل نشوید.

بانوان باردار، مادران شیرده و افراد مبتلا به بیماری فشار خون و زخم معده از مصرف این دارو منع شده‌اند.

طریقه مصرف پودر چاقی رویال

بهتر است یک قوطی پودر چاقی رویال را در یک ماه مصرف کنید. بدین صورت که روزانه، نیم ساعت تا چهل دقیقه قبل از صرف وعده‌های غذایی صبحانه و شام، یک ویال از پودر را در یک لیوان شیر یا آبمیوه مخلوط کنید و میل کنید.

نحوه تشخیص اصالت پودر چاقی رویال چربی

با توجه به تاثیر بسیار زیاد این پودر بر روی اکثر مصرف کنندگان، متاسفانه برخی از افراد از برند و بسته بندی این مکمل برای تولید نمونه های تقلبی سوء استفاده کرده اند که متاسفانه نتیجه ای نداشته و یا دچار مشکلات گوارشی و مشکلاتی از این دست شده اند. به همین دلیل از شما خواهشمندیم در هنگام تهیه این پودر به پوشش و واشر پلاستیکی کرم رنگ توجه فرمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین کرم چاق کننده صورت چیست

روش نگهداری

این پودر فاقد مواد نگهدارنده است و پس از باز شدن باید در یخچال نگهداری شود.

زمان استفاده

بهترین روش استفاده از هر پودر رویال به مدت یک ماه است.