داشتن صورت پر، گونه های برجسته و پوست کشیده می تواند آرزوی همه باشد. راه های مختلفی برای چاق شدن صورت وجود دارد که از آن جمله می توان به تغییر رژیم غذایی، مصرف مکمل ها و تزریق ژل یا روغن اشاره کرد. اما شاید بهترین راه برای چاق شدن صورت انجام تمرینات مخصوصی باشد که عضلات ظریف صورت را تقویت کرده و پوست را کشیده و سفت می کند. در این مقاله به  از ورزش های موثر برای چاقی صورت می پردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

پاسخگویی عطاری رُزین در اینستاگرام

کارشناسان عطاری رُزین، آماده پاسخگویی به سوالات شما در اینستاگرام هستند، تنها کافی است پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

@attarirozin.com

برای چاقی صورت چه باید کرد؟

چندین توصیه برای چاق کردن صورت وجود دارد که ممکن است همه آنها برای یک فرد موثر نباشد. روش های مختلف چاقی صورت را می توان در 4 گروه تغذیه، مراقبت از پوست، روش های بالینی و ورزش طبقه بندی کرد.

 

تغذیه مناسب و مصرف برخی غذاها باعث می شود صورت پرتر به نظر برسد اما به طور کلی با افزایش وزن همراه است. مراقبت از پوست مانند استفاده از برخی ماسک ها و سایر محصولات با کشش و آبرسانی به پوست، طراوت خاصی به صورت می بخشد، اما ممکن است تاثیر آن چندان مشهود نباشد.

کمک گرفتن از روش های بالینی مانند تزریق ژل یا روغن به قسمت های مختلف صورت راه دیگری است. با این حال، علاوه بر گران بودن، نتیجه برای همه یکسان نیست و بعد از مدتی اثر از بین می رود.

کمک گرفتن برای چاقی صورت چندین مزیت دارد. هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید. در ضمن هیچ عارضه منفی ندارد و دیدن نتیجه زمان بر است اما ماندگارتر است.

ورزش یوگا برای چاقی صورت

یوگای صورت یکی از تمریناتی است که می توان آن را در هر مکانی انجام داد. حرکات یوگا برای صورت یکی از تمریناتی است که بر روانکاری صورت تاثیر می گذارد. سعی کنید این حرکات را یک یا دو بار در روز جلوی آینه انجام دهید.

حالت شگفت زده

آیا حالت چشم و صورت خود را در هنگام تعجب به یاد دارید؟ تا جایی که می توانید چشمان خود را بچرخانید. پس از آن این موقعیت را یک حرکت ورزشی در نظر بگیرید. چشمان خود را تا حد امکان در این وضعیت نگه دارید. در ابتدا ممکن است حفظ این وضعیت برای مدت طولانی دشوار باشد. بعد از 10 تا 20 ثانیه شروع کنید و هر روز کمی بیشتر تمرین کنید.

همچنین بخوانید: قویترین قرص چاقی صورت بدون بازگشت

این تمرین یوگای صورت، عضلات اطراف چشم و پیشانی را متورم می کند و با اثرات منفی اخم مقابله می کند. همچنین این ورزش برای چاق شدن صورت مفید است.

داخل لپ ها باد پر کنید

یکی دیگر از حرکات موثر ورزش چاقی صورت همین حرکت است. برای انجام این حرکت کافی است دهان خود را پر از هوا کنید و تا جایی که ممکن است در این حالت بمانید.

نفس عمیق بکشید و هوا را از یک لب به لب دیگر منتقل کنید. این تمرین یوگای صورت روی ماهیچه های گونه کار می کند و از لاغری و ضعیف شدن آنها جلوگیری می کند. برای نتیجه بهتر، هوا را به سمت بالا و پایین گونه ها دمیده تا پوست در تمام نواحی صورت کشیده شود. بین حرکات استراحت کنید و تمرین را تکرار کنید.

ماساژ با نیشگون های ریز

شاید با خواندن این تیتر متعجب شوید، اما این ماساژ ساده یکی از بهترین ورزش چاقی صورت و برجسته کردن گونه ها است. به آرامی با نیشگون گرفتن های ملایم در دو طرف صورت، از گوشه چانه تا زیر چشم ماساژ دهید. برای این کار از اولین بند انگشت شست و اشاره (نه ناخن های دست) استفاده کنید. این حرکت را 2 تا 3 دقیقه ادامه دهید. این ماساژ باعث افزایش گردش خون در صورت می شود و در حجیم شدن صورت بسیار موثر است.

لب های قنچه شده

لب های خود را جمع کنید تا دهانی O شکل بسازید. با کمک انگشتان، گونه ها را به آرامی به سمت بالا فشار دهید. حالا دستان خود را بالا بیاورید و به مدت 30 ثانیه در این حالت بمانید.

ماساژ صورت به سمت بالا

ماساژ صورت یکی از تمرینات موثر در ورزش چاقی صورت است. در این حرکت باید تمام عضلات صورت خود را به آرامی و به آرامی به سمت بالا ماساژ دهید. توجه داشته باشید جهت ماساژ باید همیشه به سمت بالا باشد تا از پیری و افتادگی پوست جلوگیری شود.

برای انجام این کار، نواحی مختلف صورت را به آرامی با نوک انگشتان خود به سمت بالا فشار دهید. از گوشه چانه شروع کنید و پس از ماساژ هر ناحیه، دست را از روی صورت بلند کرده و چند سانتی متر بالا رفته و حرکت را تکرار کنید. شما نباید انگشتان خود را روی صورت خود بخراشید. این حرکت را برای تمام نواحی دو طرف صورت تکرار کنید.

این تمرین به رشد و سلامت سلول های پوست کمک می کند و ماهیچه های صورت شما را تقویت می کند. همچنین از چین و چروک های پوستی که ممکن است به دلیل افزایش سن ایجاد شود، جلوگیری می کند. این تمرین را به مدت 10 تا 25 دقیقه در روز برای بهترین نتیجه انجام دهید.

همچنین بخوانید: بهترین کرم چاق کننده صورت چیست

لبخند عریض

بگو سیب و لبخند بزن، مثل ژستت برای عکس دسته جمعی! بنابراین دندان های شما قابل رویت خواهند بود. حالا نوک انگشتتان را روی خط لبخندتان بگذارید و به سمت بالا ماساژ دهید.

   این تمرینات برای چاقی صورت ضروری هستند و گونه های پرتر را به شما می دهند. همچنین این ورزش به جوان ماندن صورت و پوست و جلوگیری از پیری پوست در اثر افزایش سن کمک می کند.

لیفت چانه

نوک زبان خود را به بالاترین نقطه لب بالایی فشار دهید. با این کار از افتادگی چانه جلوگیری می کنید و ظاهری گردتر و متناسب تری خواهید داشت. سر خود را به عقب خم کنید و چانه خود را به سمت سقف یا آسمان بلند کنید.

این یوگای صورت به ماهیچه های گونه شما در نهایت آرامش کمک می کند و از لاغر شدن آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این، یکی دیگر از اثرات مدیتیشن، جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک روی صورت است.

آیا در حین ماساژ صورت نیاز به روغن یا محصول خاصی داریم؟

آیا در حین ماساژ صورت نیاز به روغن یا محصول خاصی داریم؟

بهتر است روغن گیاهی را به صورت گرم به پوست مالیده و سپس ماساژ دهید. در این صورت کارایی آن افزایش می یابد. با این حال، اگر صورت خود را بدون استفاده از روغن یا کرم ماساژ دهید، باز هم نتایج مثبتی خواهد داشت.

استفاده از کرم چاق کننده صورت لارا

با کرم بوتاکس گیاهی لارا دیگر نیازی به تزریق ژل نخواهید داشت. این کرم بدون عوارض بوده و باعث افزایش حجم صورت و گونه گذاری می شود.

کرم بوتاکس و گونه گذار لارا در دو نوع

  1. کرم بوتاکس رقیق مناسب پوست روشن و نازک و حساس به دلیل جذب بهتر پوست
  2. کرم بوتاکس غلیظ مناسب پوست های معمولی و ضخیم و تیره به دلیل جذب بهتر پوست

نکته مهم: تفاوت این کرم با بوتاکس رقیق لارا  این است که کرم غلیظ لارا بسیار قویتر هست در عملکرد و نحوه مصرف با کرم رقیق نیز متفاوت میباشد.

استفاده از قرص چاقی کل بدن میوه ای گین آپ

قرص گین آپ در واقع یک مکمل غذایی است که با تامین ویتامین‌های ضروری بدن و اسید آمینه‌های مهم باعث افزایش ماهیچه‌ها در تمام نواحی بدن می­شود که این نوع مواد اساسی و ضروری در مواد غذایی بسیار کم هستند. قرص چاقی گین آپ برای خانم‌ها و آقایانی که از لاغری بیش از حد صورت خود رنج می‌برند ساخته شده است تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند.

قرص چاقی  گین آپ اصل ترکیه با استفاده از میوه‌های استوایی ساخته شده است که تحریک کننده اشتها بوده و با یک دوره مصرف به خوبی اثرات چاقی بر روی صورت معلوم می‌شود.

متاسفانه بسیاری از افراد میلی به خوردن مواد غذایی ندارند یا اگر مواد غذایی به اندازه کافی مصرف می‌کنند اثرات آن به صورت انباشت چربی در بدن ظاهر می‌شود. عملکرد قرص گین آپ  طوری است که مانع از تجمع چربی‌های مضر در بدن شده و با مصرف یک الی دو دوره از این محصول مشکل کم اشتهایی و لاغری صورت برطرف می‌شود.