چاقی صورت یک مشکل اساسی برای بسیاری از افراد است. درست است که بیشتر مردم می خواهند وزن کم کنند، اما وقتی صحبت از چهره به میان می آید برعکس است. چهره ضعیف می تواند تمام زیبایی ظاهر یک فرد را زیر سوال ببرد! از آنجایی که صورت اولین چیزی است که مردم می بینند، چاق کردن صورت دغدغه و هدف مشترک اکثر افراد است. در ضمن چاقی صورت با قرص یکی از روش های رایج و پرطرفدار است.

زیرا صورت مانند سایر اعضای بدن نیست; ما در مورد چگونگی چاق شدن و لاغر شدن اطلاعات کمی داریم، به نظر می رسد استفاده از قرص های مختلف ساده ترین راه پیش رو باشد. اما سوال اصلی این است که آیا می توان به این قرص ها اعتماد کرد؟ آیا چاقی صورت با قرص امکان پذیر است؟ اگر شما نیز علاقه مند به زیباسازی صورت خود هستید در این مطلب از آمیلی با ما همراه باشید.

روش های مختلف در چاقی صورت با قرص

روش های مختلف در چاقی صورت

همانطور که گفته شد چهره با چاقی مناسب زیباتر و جذاب تر است. این مقاله باعث شده افراد زیادی برای این موضوع جستجو کنند. وقتی تقاضا و علاقه جامعه به موضوعی افزایش یابد طبیعتا فضای بسیار مناسبی برای کسب و کار و کسب درآمد شکل می گیرد.

افراد مختلف با استفاده از روش های مختلف سعی می کنند افراد را به آنچه می خواهند وادار کنند تا بتوانند در ازای آن سود و کسب درآمد داشته باشند. به عنوان مثال جراحی، کاشت گونه، تولید انواع ژل و روغن، انواع مکمل های غذایی و همچنین تولید قرص های چاقی صورت از جمله روش هایی است که این افراد به جامعه و علاقه مندان به چاقی صورت توصیه می کنند. البته اگر این راه‌ها بدون عارضه و بدون دردسر باشد، دریافت پول هیچ ضرری ندارد، اما موضوعی که کارشناسان را نگران می‌کند، عوارض ناشی از روش‌های غیراستاندارد است.

به عنوان مثال، چاقی صورت با قرص امروزه بسیار رایج است. در بسیاری از صفحات اینترنتی، ماهواره و شبکه های اجتماعی می توانید تبلیغات متنوعی برای قرص های چاقی صورت با نام های مختلف مشاهده کنید. نکته جالب این است که تبلیغ کنندگان در مورد بسیاری از ویژگی های این قرص ها صحبت می کنند، اما آیا این همه است؟ البته بسیاری از فروشندگان بیشتر از سلامت شما به حجم فروش و سود اهمیت می دهند. البته قبل از استفاده از هر چیزی باید تحقیقات گسترده ای نیز انجام دهید. برای ابرو کردن نباید چشمانمان را بیرون بیاوریم!

آیا چاقی صورت با قرص

یکی از مشکلات اصلی افراد عدم آگاهی از عملکرد اعضای بدن و نحوه برخورد با آنها برای رسیدن به اهداف معین است. این ناآگاهی و تنبلی در کسب اطلاعات باعث می شود افراد با ساده ترین گزینه ها یعنی چاقی با قرص مواجه شوند! بله، خیلی راحت روزی چند عدد قرص بخوریم و منتظر بمانیم تا صورتمان چاق شود، اما آیا این امکان وجود دارد؟  

قرص چاقی صورت گین آپ

صورتی که لاغر است فرد را بی حال و کسل نشان می‌دهد اما صورتی که تپل است چهره را شاداب نشان داده و باعث زیباتر دیده شدن فرد می‌شود. بعضی از افراد به دلایل مختلفی از جمله بیماری، تحرک بیش از حد، ورزش‌های سنگین، افزایش سن و … لاغر شده‌اند اما بعضی دیگر به صورت ژنتیکی لاغر هستند. برای هر دو گروه می‌توان از قرص چاقی صورت گین آپ استفاده کرد که تاثیر آن تا مدت‌های طولانی باقی مانده و فرد از تغییرات پیش آمده در صورت اظهار رضایت و خوشحالی خواهد کرد.

قرص گین آپ در واقع یک مکمل غذایی است که با تامین ویتامین‌های ضروری بدن و اسید آمینه‌های مهم باعث افزایش ماهیچه‌ها در تمام نواحی بدن می­شود که این نوع مواد اساسی و ضروری در مواد غذایی بسیار کم هستند. قرص چاقی گین آپ برای خانم‌ها و آقایانی که از لاغری بیش از حد صورت خود رنج می‌برند ساخته شده است تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند.

قرص چاقی صورت گین آپ با استفاده از میوه‌های استوایی ساخته شده است که تحریک کننده اشتها بوده و با یک دوره مصرف به خوبی اثرات چاقی بر روی صورت معلوم می‌شود.

متاسفانه بسیاری از افراد میلی به خوردن مواد غذایی ندارند یا اگر مواد غذایی به اندازه کافی مصرف می‌کنند اثرات آن به صورت انباشت چربی در بدن ظاهر می‌شود. عملکرد قرص گین آپ طوری است که مانع از تجمع چربی‌های مضر در بدن شده و با مصرف یک الی دو دوره از این محصول مشکل کم اشتهایی و لاغری صورت برطرف می‌شود.

مواد تشکیل دهنده قرص گین آپ - چاقی صورت با قرص

مواد تشکیل دهنده قرص گین آپ

قرص چاق کننده میوه‌ای گین آپ، بهترین قرص برای چاقی صورت به شمار می‌رود که در ساخت آن از مواد معدنی و پروتئینی موجود در گیاهان و میوه‌های استوایی استفاده شده است، از جمله:

  • انواع ویتامین‌ها
  • اسید فولیک
  • کربوهیدرات
  • پروتئین
  • پتاسیم
  • نیاسین
  • کلسیم
  • زینک
  • فسفر
  • کالری
  • درون یک پاکت قرص چاقی صورت گین آپ دو نوع قرص 30 عددی ریز و درشت موجود است که مصرف آن‌ها یک ماه طول می‌کشد. پس از سی روز کاملا متوجه تغییرات در صورت خود خواهید شد که اگر تمایل به چاقی بیشتر داشته باشید می‌توانید یک دوره دیگر هم از قرص Gain Up استفاده کنید.

روش مصرف قرص گین آپ

  • قرص گین آپ طوری ساخته شده است که باعث تپل شدن صورت بدون ایجاد هیچ‌گونه چربی ناموزون و اضافه می‌شود. آشنایی با طریقه مصرف قرص چاقی صورت گین آپ میوه‌ای باعث می‌شود به بهترین نحو از آن استفاده شود:
  • قرص‌های ریز سبز رنگ در 15 روز اول استفاده می‌شوند؛ طوریکه یک عدد پس از صبحانه و یک عدد دیگر نیم ساعت قبل از شام همراه با یک لیوان آب سر پُر مصرف کنید. در 15 روز دوم قرص‌های درشت رنگ زرد بعد از صبحانه و نیم ساعت قبل از شام مصرف می‌شوند. در مجموع پس از یک ماه 60 عدد گین آپ قرص مصرف کرده‌اید. محتویات قوطی طی باید سه ماه پس از باز کردن مصرف شوند در غیر این صورت خاصیت خود را از دست می‌دهند.

برای تاثیر بهتر توصیه می‌شود شب‌ها قبل از خواب یک عدد مولتی ویتامین ایرانی یا خارجی مصرف کنید تا فرایند چاق شدن صورت بهتر انجام شود. همچنین می‌توانید در طول مصرف گین آپ از آب هویج استفاده کنید تا نتیجه فوق‌العاده‌ای را کسب کنید. در صورتی که گرم مزاج هستید ممکن است به قرص گین آپ حساسیت نشان دهید؛ برای پرهیز از چنین عارضه‌ای می‌توانید در کنار مصرف قرص‌های گین آپ از خاکشیر و یا تخم شربتی استفاده کرده تا دما و طبع بدن متعادل شود.

عوارض قرص چاقی صورت گین آپ

با وجود اینکه گین آپ قرصی گیاهی است با این وجود می‌تواند باعث بروز عوارض شود که به دلیل استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک نسبت به مواد شیمیایی ضررهای بسیار کمتری دارد. قرص چاقی صورت گین آپ ممکن است به طور بالقوه دارای عوارضی باشد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر مکمل گیاهی گین آپ بیش از اندازه مصرف شود باعث مشکلات کبدی و کلیوی می‌شود
  • افراد زیر 16 سال نباید از قرص گین آپ استفاده کنند
  • زنان باردار و شیرده نمی‌توانند از این قرص استفاده کنند زیرا برای مادر، جنین و نوزادی که از شیر مادر تغذیه می‌کند ضرر دارد
  • به دلیل گرم مزاج بودن بعضی از افراد یا حساسیت به بعضی از ویتامین‌ها، قرص گین آپ ممکن است برای تمامی افراد سازگار نباشد.