رسیدن به اندامی ایده آل و متناسب، آرزوی هر فردی است و هیچکس به بدنی پر از چربی علاقه ای ندارد. اما امروزه با به وجود آمدن تکنولوژی، تحرک افراد کم شده و به همین دلیل چاقی نیز در جامعه افزایش پیدا کرده است. با اینحال اشخاص به دنبال راهی برای کم کردن چربی در بدنشان و رسیدن به اندام مورد نظر خود می باشند.

مکمل چربی سوز گیاهی، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند در مدت زمان و سختی کمتری، چربی های بدن خود را سوزانده و لاغری را تجربه کنند. این محصولات، بدون آسیب زدن به سیستم ایمنی بدنتان، شما را به آرزوی خود می رسانند.

بهترین مکمل های چربی سوز در بازار

مکمل چربی سوز به مواد و محصولاتی گفته می شود که میتوانند با ترکیبات موجود در خود، سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و چربی های موجود در بدنتان را از بین ببرند. البته باید اشاره کنیم، این مکمل های چربی سوز، هنگامی به بهترین شکل تاثیر می گذارند که در کنار داشتن رژیم غذایی و یا ورزش، مصرف شوند.

پک لاغری لارا، معجزه لاغری قرن

اگر بدنبال لاغری سریع و بدون عوارض هستید، این پکیج بعنوان تنها مکمل تاثیرگذار شناخته شده در بازار را ما به شما معرفی می‌کنیم. عموما پکیج‌های لاغری بدلیل میزان مصرف زیاد و تشکیل شده از چندین ماده مختلف، می‌توانند تاثیرات منفی و عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه داشته باشند.

اما پک لاغری لارا در چندین سال گذشته، ثابت کرده است که علاوه بر کاهش وزن و چربی سوزی 100% تضمینی و بدون بازگشت، هیچگونه عوارضی برای بدن به همراه ندارد. برای تهیه این محصول فوق العاده، برروی تصویر ذیل بزنید:

خرید پک لاغری لارا | پکیج چربی سوزی لارا
برای مشاهده اطلاعات محصول، برروی تصویر بزنید.

انواع مکمل چربی سوز، با کاهش دادن اشتهای شما، می توانند رژیم غذایی را برای شما آسان تر کنند. کافئین یکی از مهم ترین و بهترین انواع مکمل چربی سوز می باشد که در نوشیدنی هایی همچون قهوه، چای و چای سبز موجود می باشد. این ماده با افزایش متابولیسم بدن و سوزاندن چربی، به کاهش وزن شما کمک می کند. توجه داشته باشید که مصرف روزانه بیشتر از 400 میلی گرم کافئین، می تواند مضر باشد.

بهترین مواد چربی سوز طبیعی

برای سوزاندن چربی و تسریع رسیدن به لاغری با موادی مقوی و بدون ضرر، کافیست میوه ها و سبزیجات زیر را، در رژیم غذایی خود قرار دهید:

هویج

این ماده غذایی بهترین لاغر کننده بین تمام میوه ها و سبزیجات می باشد. هویج با داشتن فیبر بالا، به سوخت و ساز بدن کمک کرده و چربی ها را از بین میبرد.

اسفناج

اسفناج علاوه بر داشتن خواص مقوی بسیار برای بدن، میتواند در کاهش وزن نیز تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. این ماده، سرشار از فیبر، آهن و پروتئین است که به لاغری بدن شما خصوصا در قسمت های سفت و سختی مانند ران پا، کمک شایانی می کند.

بلوبری

بلوبری یکی از میوه‌های استوایی است که تاثیر بسیار زیادی در چربی سوزی دارد. این ماده غذایی بدلیل کربوهیدرات بسیار پایین و ترکیبات ویتامینه داخل خود، علاوه بر چربی سوزی، موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز می‌شود. یکی از ترکیبات گیاهی قابل استفاده در وعده‌های غذایی، پودر لاغری و چربی سوز بلوبری و جلبک است. این محصول گیاهی را می‌توانید به همراه غذا و بصورت مخلوط با ماست نیز مصرف نمایید.

خرید پودر لاغری و چربی سوز بلوبری و جلبک
برای مشاهده اطلاعات محصول، برروی تصویر بزنید.

سیب

سیب، بهترین میوه ای است که برای رسیدن به اندامی لاغر کمک میکند. این میوه فوق العاده دارای مقدار بسیار زیادی فیبر می باشد که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه چربی سوزی می شود. مهم ترین فایده سیب این است که در بدن احساس سیر بودن ایجاد می کند و این احساس از پرخوری جلوگیری می کند. بنابراین اگر میخواهید رژیم غذاییتان به طور عالی پیش برود، حتما روزانه یک عدد سیب میل کنید.

انواع دمنوش چربی سوز

دمنوش های لاغری جزو بهترین گزینه های چربی سوز گیاهی می باشند. امروزه بیشتر افرادی که به دنبال رسیدن به تناسب بدن و لاغری هستند، از این نوشیدنی ها مصرف می کنند.

چایی سبز برای چری سوزی

دمنوش چای سبز با فعال کردن خاصیت گرمازایی برخی سلول ها، به سوزاندن چربی در بدنتان کمک می کند. همانطور که پیش از این هم گفتیم، کافئین جزو بهترین مکمل های چربی سوز است که در چای سبز به طور فراوان وجود دارد.

این چای سالم و مقوی، کم کالری بوده و برای سوزاندن چربی های ناحیه شکم به طرز فوق العاده عمل می کند. همچنین با کمک چای سبز، اشتهای خود را کاهش داده و رژیم غذایی آسان تری را تجربه کنید.

چایی بابونه برای لاغری

اگر جزو افرادی هستید که به هنگام داشتن استرس و فشار عصبی، سراغ یخچال می روید و هرچه دم دستتان می آید می خورید، ما استفاده از دمنوش چای بابونه را به شما پیشنهاد می دهیم.

این چای استرس را کاهش می دهد و جلوی پر خوری شما بر اثر اختلالات سیستم عصبی را می گیرد. بعلاوه چای بابونه سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و هضم غذا را تسریع می بخشد، که این موارد عوامل مهمی برای رسیدن به تناسب اندام می باشند.

بهترین روش ها برای لاغری

جایگزین کردن برنج با سبوس و غلات

ما ایرانی ها ماهانه مقدار زیادی برنج مصرف می کنیم. این غذا با وجود خوشمزه و پرطرفدار بودن، کالری بالایی دارد و در صورت مصرف زیاد، باعث چاقی بدن می شود.

بنابراین حذف برنج از وعده های غذایی، یکی از بهترین راه های رسیدن به تناسب اندام می باشد. میتوان به جای مصرف برنج، از غلات و سبوس های جایگزین آن مانند: جو، اورزو گندم، فاررو، بلغور جو دو سر و یا گندم استفاده کرد.

استفاده از مواد طبیعی

پیش از این به میوه و سبزیجاتی که در کاهش وزن تاثیر به سزایی دارند اشاره کردیم. سایر مواد طبیعی که اگر در رژیم غذایی مصرف شوند، باعث چربی سوزی بدن می شوند، عبارتند از: تخم مرغ و سیب زمینی آب پز، گوشت بدون چربی، حبوبات، ماهی سالمون، سوپ ها و سرکه سیب.

مصرف قرص های لاغری شیمیایی

امروزه استفاده از قرص چربی سوز رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. این قرص ها میتوانند در زمان کمتری شما را به اندامی ایده آل و جذاب برسانند اما با این حال عوارض زیان باری دارند که گاها می توانند آسیب جدی به بدن شما وارد کنند.

قرص های لاغری گیاهی

قرص چربی سوز گیاهی، عوارض بسیار کمی دارد و مناسب افرادی است که با رژیم، ورزش و موارد طبیعی کاهش وزن که در بالا اشاره شد، به چربی سوزی کافی و کاهش وزن مناسب نرسیدند.

چربی سوزی با قرص های لاغری گیاهی به بهترین شکل انجام می شود. ولی با این وجود باید توجه داشته باشید که قرص چربی سوز گیاهی تنوع بالایی دارد و بهتر است قبل از اقدام به تهیه قرص، حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

قرص لاغری نوتان گامنو

قرص لاغری ناتون گامنو یکی از محصولات کاملا گیاهی است که هیچگونه عارضه‌ای برای بدن ندارد. این قرص با تاثیر برروی سلول‌های چربی بدن، منجر به چربی سوزی سریع در عرض یکماه شده و بخش زیادی از چربی‌های انباشته شده در ناحیهد شکم و پهلوها را از بین می‌برد.

خرید قرص لاغری گامنو | قرص لاغری ناتون گامنو
برای مشاهده اطلاعات محصول، برروی تصویر بزنید.

عوارض استفاده از قرص های چربی سوزی

استفاده از قرص های چربی سوز بدون مشورت پزشک متخصص، میتواند عوارض آزار دهنده و خطرناکی داشته باشد. سر درد و بی خوابی از رایج ترین عوارض مصرف قرص های چربی سوز می باشد. اما قرص‌ های چربی سوز گیاهی برخلاف نمونه‌های خارجی، هیچگونه عوارضی ندارند.

قرص‌های چربی سوز گیاهی همچنین علاوه تنظیم عملکرد دستگاه گوارش، از ایجاد نفخ و یا دل درد در بلندمدت نیز جلوگیری می‌کنند. یکی از از محصولات پرطرفدار این روزها، ژل چربی سوز ایچون بیوتی است. این محصول قوی‌ترین چربی سوز پهلوها و شکم بوده و در روزهای ابتدایی مصرف، تاثیر آن را خواهید دید.

خرید ژل چربی سوز ایچون بیوتی | خرید ژل فلفلی ایچون بیوتی
برای مشاهده اطلاعات محصول، برروی تصویر بزنید.

دریافت مشاوره لاغری رایگان

اگر همچنان پاسخ خود را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از مشاوره کاملا رایگان آمیلی استفاده کنید. تنها کافی است در یکی از شبکه‌های اجتماعی ذیل به ما پیام دهید:

پاسخگویی آمیلی در اینستاگرام

مشاوره رایگان در واتساپ با شماره 09373519709

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

@attarirozin.com