در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین کرم مرطوب کننده صورت اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کرم مرطوب کنده صورت دمِ دست ترین محصول مراقبت از زیبایی است و شاید همین امر باعث شود، قدرت آن را دست کم بگیرید.

همچنین ممکن است که فکر کنید، مرطوب کردن روزانه پوست کار آسانی است و به راحتی از عهده ی آن بر می آیید، اما در این مقاله متوجه می شوید که این امر آنچنان هم ساده نیست.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت و آبرسان صورت

شاید باور شما این باشد که فقط افرادی باید از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند که پوست های کم آب و خشکی دارند، اما باید این را بدانید پوست صورت نیز مانند بدن به آبرسانی نیاز دارد.

بدن برای اینکه خوب به نظر برسد و سالم باشد به آب کافی نیاز دارد پوست هم دقیقا همینطور است صرف نظر از اینکه چه نوع پوستی دارید، پس ضروری خواهد بود کرم صورت آبرسان و مرطوب کننده گیاهی خوبی را انتخاب کنید و برای حفظ سلامت پوست صورتتان از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بهترین کرم های آبرسان صورت

کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز

این کرم شیر گاو، یکی دیگر از محصولات بهداشتی تولید شده توسط برند ایمیجز با مشخصه ها و ویژگی های منحصربه فرد است، که غنی شده از شیر گاو است و برای انواع پوست مناسب است. یکی از اصلی ترین خصوصیاتی که این محصول دارد این است که موجب آبرسانی به سطح پوست میشود.

پس با این وجود و به لطف این ویژگی که دارد استفاده از این کرم مرطوب کننده خشکی و زبری پوست شما را از بین می برد. در نتیجه برای اینکه سطح پوست شما خشک نباشد و زبری آن از بین برود و همیشه شاداب باشد میتوانید این محصول را به طور مرتب و مدام در طی دوره های مختلف استفاده کنید. بنابراین رطوبت پوستتان کنترل میشود و همیشه در حد تعادل باقی می ماند.

کرم شیر گاو ایمیجز بهترین کرم مرطوب کننده صورت است که شما میتوانید به فروشگاه اینترنتی آمیلی مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

چرا باید از کرم مرطوب کننده صورت استفاده کنیم؟

اگر که میخواهید پوستتان بهتر به نظر برسد، یکی از آسان ترین و ارزان ترین راه هایی که پیش روی شماست استفاده منظم از کرم مرطوب کننده است.
برای این که از مزایای کرم مرطوب کننده آگاه شوید این مقاله را بخوانید:

جوان سازی پوست

یکی از بهترین راهکار ها برای مقابله با چین و چروک و همچنین شاداب و سالم نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت در روتین مراقبتی پوست است. به خصوص در ماه هایی که هوا سرد است، باید حتما پوستتان را مرطوب نگه دارید.

درمان خشکی پوست

با مصرف درست کرم صورت مرطوب کننده،  پوستتان را از پوسته پوسته شدن و خشکی محافظت میکنید.

هیچ چیز ناخوشایند تر از این نیست که قسمت هایی از پوستتان تغییر رنگ و یا لک داشته باشد. پس، برای داشتن چهره ای صاف و شفاف، تاثیرگذار و یکنواخت، از مرطوب کننده ها کمک بگیرید.

جلوگیری از ایجاد جوش

ممکن است تعجب کنید، اما باید صورت خود را کاملا مرطوب نگه دارید تا بدون آکنه باشد و همچنین از چرب شدن آن جلوگیری شود. هنگامی که پوست شما خشک می شود، غدد چربی پوست برای جبران خشکی آن، چربی اضافی تولید میکنند. بنابراین، منافذ پوستتان مسدود میشود و همین امر باعث میشود که جوش بزنید.

اکنون که فواید مرطوب کننده را میدانید و استفاده از انواع کرم مرطوب کننده را می دانید، باید درباره ی زمان و چگونگی استفاده کردن از ان بیشتر اطلاعات داشته باشید. ممکن است که فکر کنید، میتوانید هر نوع محصولی را روی صورت خود بزنید و از مزایای آن بهره مند شوید، اما این فکر درست نیست.

همچنین بخوانید: فرق کرم آبرسان با کرم مرطوب کننده

اجزای تشکیل دهنده کرم های مرطوب کننده

مرطوب کننده های زیادی با ترکیبات و فرمولاسیون مختلف در بازار موجود است. در این بخش تعدادی از این ترکیبات و تاثیرات هر کدام اشاره ای خواهیم داشت.

دایمتیکون: ماده اصلی بیشتر مرطوب کننده های بدون چربی است. این ترکیب نرم کننده با تشکیل دادن یک لایه محافظ روی سطح پوست که  رطوبت را به دام می اندازد و به آب رسانی و حفظ رطوبت پوست کمک میکند.

پترولاتوم: پترولاتوم یک ترکیب نرم کننده است که با ایجاد یک لایه ضد آب روی پوست موجب جلوگیری از خروج آب و افزایش آبرسانی سلول های مرده و زبر روی سطح پوست می شود.

اسید هیالورونیک: هیالورونیک اسید یک ترکیب حفظ کنده رطوبت است که با بیرون کشیدن آب از لایه های داخلی پوست و آوردن ان به سطح، به مرطوب شدن پوست کمک میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد.

گلیسیرین: گلیسیرین خاصیت مرطوب کنندگی دارد به این دلیل که به راحتی آب را جذب میکند و آن را در خودش نگه میدارد. در واقع گلیسیرین آب را از محیط و لایه های زیرین پوست جذب میکند و این رطوبت را به لایه های سطحی پوست می رساند.

همچنین بخوانید: بهترین مارک کرم مرطوب کننده صورت

سرامید: پوست شما درست مانند خانه ای که از آجر دست شده باشد از سلول هایی ساخته شده است. سرامید ها به عنوان ملات بین آجر های سلولی پوست عمل میکنند و در کنار هم آنها را نگه میدارند.

روغن ها: بیشتر آنها از موادی با پایه گیاهی تولید می شوند و حاوی عوامل کمک کننده دیگری برای پوست نظیر اسید های چرب و ویتامین ها هستند.

آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از آسیب رسانی رادیکال های آزاد به لایه خارجی پوست کمک میکند.

کلام آخر

ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی آمیلی سعی کردیم در مورد بهترین کرم مرطوب کننده اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، و شما داسنتید که  یکی از بهترین راهکار ها برای مقابله با چین و چروک و همچنین شاداب و سالم نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت، در روتین مراقبتی پوست است. همچنین دانستید که  کرم های مرطوب کننده از چه اجزایی تشکیل شده اند.