ما در این مقاله میخواهیم در مورد نحوه استفاده از کرم ضد لک اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده مدام و همیشگی از کرم های ضد لک یکی از بهترین روش های رسیدگی و مراقبت از پوست است که باعث از بین رفتن لک های پوستی می شود و همچنین پوست شفاف و صاف می شود.

لازم است که بدانید استفاده از کرم ضد لک اثرات خود را بعد از چند ماه روی پوست نشان میدهد، اما نحوه استفاده از این کرم بسیار مهم است  و شما باید بدانید که چگونه از ان استفاده کنید..

کرم ضد لک چیست؟

همانطور که از نام این کرم مشخص است؛ وظیفه آن جلوگیری از به وجود امدن هرگونه لک پوستی یا حتی در صورت بروز آن موجب کمرنگ شدن لکه های روی پوست می شود. ترکیباتی که در این کرم به کار رفته است شامل ویتامین C و هیدروکینون است. البته کرم های ضد لک ترکیبات موثر دیگری دارند، اما سعی کردیم ترکیبات مهم آن را نام ببریم.

استفاده کردن از کرم ضد لک باعث می شود که پوست رنگ سازی را متوقف کند و به حالت اولیه و رنگ طبیعی خود باز گردد. همچنین در طی دوره درمان لکه هایی که روی پوست شما وجود دارد از بین می رود و همچنین مانع از به وجود امدن ان می شود.

کرم های صد لک خاصیت دیگری نیز دارند و شما با مصرف ان میتوانید علاوه بر از بین بردن لکه ها، موجب روش شدن پوست خود شوید و در آخر یک پوست شفاف و شاداب داشته باشید.

کرم ضد لک گلدن شاین

کرم ضد لگ گلدن شاین میتواند از جوش های سر سفید و همچنین انواع لک های پوستی مانند بارداری و یا آفتاب سوختگی جلوگیری کند و همچنین لک های ناشی از مشکلات هورمونی و کبدی را درمان میکند و از بین میبرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول و قیمت کرم گلدن شاین ان میتوانید به فروشگاه آمیلی مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

کرم ضد لک یونیک

همانطور که میدانید در بازار آرایشی و بهداشتی همیشه برای پوست و مو محصولات جدیدی موجود دارد. محصولاتی که بیشتر بر پوست تاثیر موقت داشته و پوست دوباره به همان حالت قبلی بر خواهد گشت. خرید کرم ضد لک یونیک از ان دسته محصولاتی است که در بین مشتریان امتحان خود را پس داده است.

طرز استفاده از کرم های ضد لک

همانگونه که گفته شد در وهله اول بهتر است که پیش از آن که از کرم های ضد لک استفاده کنید، مشورت های لازم را با یک پزشک انجام دهید.
اما در حالت کلی بهتر است که این کرم را در روز دوبار استفاده کنید یعنی صبح و شب.

هنگامی که قصد داشتید صبح ها از این کرم استفاده کنید، در ابتدا باید با شوینده مخصوص پوست خود، صورت خود را به طور کامل بشویید و پاک کنید. بعد از ان بعد از استفاده از تونر یا لایه بردار، پوست آمادگی استفاده از کرم ضد لک را دارد.

استفاده از کرم های ضد لک این چنین است که شما باید کرم را به قسمت های از پوستتان که لک دارد و یا تمامی قسمت های صورت بمالید. بهتر است پس از استفاده کردن از کرم ضد لک، از یک کرم روشن کندده استفاده کنید. حتی اگر میخواهید به بیرون از منزل بروید، حتما این نکته را فراموش نکنید که پس از استفاده از کرم ضد لک، از یک ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

اما استفاده از این کرم به هنگام شب نیز تمامی مراحل بالا یعنی شستن صورت با شوینده مخصوص لایه بردار و .. را به همراه دارد.
اما هنگام شب لازم است که به جای استفاده کردن از کرم های روشن کننده، سرم تقویت کننده پوست مصرف شود و پس از آن نیز از کرم مرطوب کننده شب یا دور چشم استفاده کنید.

اگر پوست شما دارای جوش است و از کرم های ضد جوش استفاده میکنید، لازم است که پیش از استفاده از کرم ضد لک مصرف شود.

مراحل استفاده از کرم ضد لک

کرم ضد لک دقیقا مطابق با دستور پزشک باید مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین میتوانید روی بسته بندی محصول را نیز مطالعه کنید و طبق آن عمل کنید.

قبل از بکارگیری کرم ضد لک اول باید مقداری از آن را روی دیگر نواحی پوستتان به جز صورت امتحان کنید تا نسبت به ترکیبات موجود در ان حساسیت نداشته باشید و روی پوستتان التهابی ایجاد نشود.

به این منظور بهتر است که مقداری از کرم را مثلا رو پوست بازوی خود بمالید.
در صورت عدم بروز آلرژیک مانند خارش و یا سوزش پس از 24 ساعت مانند مراحل زیر پیش بروید:

  1. ابتدا صورتتان را با شوینده ای که مناسب پوستتان است بشویید، یعنی مثلا اگر که پوست شما خشک است باید از شوینده مخصوص پوست خشک استفاده کنید.
  2. ممکن است که به دستور پزشت لازم باشد قبل از زدن کرم ضدلک و یا روشن کننده به پوست خود از یک لایه بردار یا تونر استفاده کنید.
  3. مقدار کمی از کرم ضد لک را بردارید و به طور مساوی در کل ناحیه صورتتان بمالید.
  4. کرم را به خوبی روی پوست خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود.

پس از اینکه از کرم ضد لک استفاده کردید حتما دست هایتان را با آب و صابون بشویید، تا کرم در قسمت های دیگر بدن شما تاثیر نگذارد و به جای دیگری مالیده نشود.

کرم ضد آفتاب در روتین پوستی معمولا آخرین چیزی است که باید به سراغ آن بروید. این کرم تقریبا هر دو ساعت یکبار باید بر روی پوست تجدید شود تا اثرات خود را حفظ کند.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد نحوه استفاده از کرم ضد لک اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده مدام و همیشگی از کرم های ضد لک یکی از بهترین روش های رسیدگی و مراقبت از پوست است که باعث از بین رفتن لک های پوستی می شود. همچنین شما با طریقه استفاده از کرم های ضد لک نیز آشنا شدید. شما میتوانید به فروشگاه اینترنتی آمیلی مراجعه کنید و کرم ضد لک را برای پوست خود خریداری کنید.