به گزارش جدیدترین مجله اینترنتی و سبک زندگی، اکثر افرادی که دچار ضعف صورت و ضعف بدنی می شوند، برای جبران این کمبود در بدن خود به سراغ مکمل ها و برای افزایش حجم بدن خود به سراغ قرص های افزایش وزن می روند. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این سوال می پردازیم که قرص گین آپ چیست و چند روزه شما را چاق می کند.

قرص گین آپ چیست؟

یک داروی گیاهی به نام Gain Up در بین جوامع امروزی به صورت قرص و کپسول که در داروخانه ها فروخته می شود و برای افزایش وزن در تمام بدن استفاده می شود! به همین دلیل به آنها قرص تقویتی می گویند و در فروشگاه های داروهای گیاهی و طب سنتی به فروش می رسد.

اجزای این دارو عبارتند از:

  • پروتئین
  • کراتینه
  • اسیدهای آمینه ضروری
  • ویتامین A B1 C B12 B6
  • مواد معدنی که به افزایش وزن کمک می کنند

آیا این مکمل گیاهی باعث افزایش وزن شما می شود؟

آیا این مکمل گیاهی باعث افزایش وزن شما می شود؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که با این مکمل غذایی گیاهی آشنا می شویم این است که آیا قرص گیناپ شما را چاق می کند؟ آیا در افزایش وزن در نواحی مانند صورت و شکم تاثیری دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که بستگی به نوع جنسیت مورد استفاده و البته تناسب اندام مصرف کننده دارد و افراد مختلف تاثیرات متفاوتی روی بدن خود می گذارند و بهترین روش استفاده از آن مشاوره است.

قرص چاقی گین آپ Gainup در بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان در طول 30 روز مصرف منظم اثرات مثبت و قابل قبولی ایجاد کرده است، اما نباید با مکمل های بدنسازی و وعده های غذایی غنی از پروتئین و ویتامین جایگزین شود.

قرص گین آپ چند روز چاق می کند؟

یکی از بزرگترین سوالات مصرف کنندگان در هنگام استفاده از این محصول کمک غذایی گیاهی این است که آیا می توان با این دارو سرعت افزایش وزن را افزایش داد؟ قرص گین آپ چند روز چاق می کند؟

در پاسخ به این سوال باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اصول استفاده از داروهای سنتی و گیاهی بستگی به دوز مصرفی دارد که باید زیر نظر متخصصان باشد تا با توجه به روغن های موجود در آن مقدار آن کم یا زیاد شود.

اما به طور معمول می توان گفت که برای دیدن اثر کامل این قرص گیاهی باید 30 تا 60 روز از آن استفاده کنید و سپس وزن بدن خود را با کمک ترازو بررسی کنید.

همچنن بخوانید: بهترین قرص های چاقی صورت بدون عوارض

چگونه از قرص های تقویت کننده استفاده کنیم؟

برای بهبود روند جذب این مکمل غذایی و تاثیر آن در افزایش وزن باید روش زیر را اعمال کنید و البته وعده های غذایی خود را افزایش دهید تا اجزای لازم برای حجم به بدن شما برسد.

روش مصرف قرص گین آپ به شرح زیر می باشد.

  • باید قبل از ناهار و قبل از شام مصرف شود.
  • یک قرص را با هر وعده غذایی با یک لیوان آب یا آب میوه میل کنید.
  • برای جذب بیشتر بهتر است از مکمل پودر گین آپ استفاده کنید. (استفاده از مکمل پروتئین گینر و پودر گینر برای افزایش حجم بدن و افزایش وزن با گین آپ توصیه می شود)
  • در بهترین حالت، پودر افزایش وزن می تواند تا 5 کیلوگرم به وزن شما اضافه کند.

چه کسانی می توانند از این مکمل غذایی استفاده کنند؟

برای استفاده از این محصول قوانین خاصی وجود دارد و افرادی که این شرایط سنی را دارند و قرص گین آپ را به خوبی می شناسند می توانند از این داروی گیاهی استفاده کنند.

لیست گروه های سنی مجاز برای مصرف:

  • 18 تا 25 سال
  • 25 تا 35 سال

لیست ژن های مصرف کننده:

  • جوانان
  • بچه ها
  • خانم ها

توجه: زنان شیرده و مبتلایان به اختلالات معده و کلیوی از مصرف این فرآورده گیاهی منع شده و یا با پزشک متخصص مشورت شود.

قرص Gainup چند کیلو شما را چاق می کند؟

قرص Gainup چند کیلو شما را چاق می کند؟

بر اساس تحقیقات انجام شده “Gain Up “، این داروی گیاهی در بهترین شکل ممکن در صورت رعایت روش مصرف می تواند 5 تا 7 کیلوگرم به وزن بدن شما اضافه کند. زمینه های ذکر شده در زیر البته طبق تحقیقات، افزایش وزن بسته به تیپ بدنی به دسته هایی تقسیم می شود. آنها به نازک (اکتومورف)، متوسط ​​(مزومورف) و چربی (اندومورف) تقسیم می شوند و بدن شما باید قادر به جذب پروتئین باشد و سوء تغذیه حاد نداشته باشد.

قرص های گین آپ در چه نواحی از بدن اثیر می گذارند ؟

  1. صورت
  2. گونه ها
  3. گردن
  4. دست ها

قرص گین آپ اصلی را  چطور تشخیص بدهیم؟

این محصول در نمونه های مختلفی تولید و روانه بازار شده است که باعث می شود مصرف کننده اصل این مکمل گیاهی را نشناسد و مکمل تقلبی را مصرف کند! پس قرص گین آپ اصلی را از کجا بخریم؟ توجه داشته باشید که بهترین راه برای شناسایی نسخه های اصلی این مکمل خرید از فروشگاه های معتبر دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد. البته در برخی از وب سایت ها؛ داروخانه آنلاین ، و غیره. همچنین نمونه پودر این مکمل را با تجربه کاربری بهتر به فروش می رساند.