برای بسیاری از افراد، افزایش وزن می تواند طاقت فرسا باشد، درست مانند بسیاری از افرادی که وزن کم می کنند. اما آنها حتی فراموش می کنند که اگر برخی از مواد غذایی را به جدول رژیم غذایی خود اضافه کنند، می توانند وزن های سالم زیادی به دست آورند که به آنها کمک می کند سالم به نظر برسند، اما از تناسب اندام خوبی برخوردار باشند. افزایش وزن به عنوان افزایش وزن بدن که به افزایش توده عضلانی، تجمع چربی یا تجمع مایعات اضافی بدن کمک می کند، تعریف می شود.

بهترین راه افزایش وزن

جالب اینجاست که این روزها همه به دنبال اندامی زیبا و جذاب هستند و راه های زیادی را برای رسیدن به تناسب اندام امتحان می کنند. به عنوان مثال، ورزش بهترین انتخاب است.

با این حال، از آنجایی که برخی از افراد لاغر با ورزش کالری دریافتی روزانه خود را کاهش می دهند، به دنبال راه دیگری مانند استفاده از قرص های افزایش وزن برای تامین مواد مغذی در کنار فعالیت بدنی هستند. این اثر زن و مرد نمی شناسد و همه به نوعی از آن استفاده می کنند.

اما حامیان اصلی قرص های چاقی سریع و بدون عوارض، زنان زیادی هستند. شاید دلیل علمی زیادی پشت این موضوع وجود نداشته باشد و برخی از محققان هنوز در مورد استفاده از چنین قرص هایی موافق نیستند. اما به طور کلی، مشخص شده است که این داروها می توانند چربی بدن را به روش های شگفت انگیز دیگری کاهش دهند.

بهترین قرص های افزایش وزن در جهان

در ادامه سعی کردیم تا بهترین قرص های موجود در بازار را برای شما عزیزان گرد هم بیاوریم تا بتوانید انتخاب خوبی در قرص های افزایش وزن داشته باشید . با ما همراه شوید.

قرص چاقی اپل (موجود در سایت  آمیلی)

محصولی است که سازندگان آن ادعا می کنند یک مکمل غذایی طبیعی است. مکانیسم این قرص در بدن این است که هم با افزایش اشتها و هم تامین مواد طبیعی و معدنی مورد نیاز بدن باعث افزایش وزن می شود. اثربخشی این قرص بسته به نوع متابولیسم بدن شما متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی و تجربی مصرف کنندگان 7 تا 10 پوند در ماه اضافه وزن داشته اند.

نکته جالب در مورد قرص چاقی اپل این است که برخلاف سایر مکمل های با طعم ناخوشایند، این محصول بسیار خوشمزه و با هر مزاجی سازگار است.

قرص چاقی اپل را چگونه مصرف کنیم؟

روش مصرف قرص چاقی اپل ساده است. یک کپسول هر روز صبح و عصر قبل از غذا همراه با آب فراوان مصرف شود. البته استفاده از آن با شیر یا آب میوه تاثیر آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

عوارض قرص چاقی اپل

کنترل عوارض جانبی هر مکمل پزشکی یکی از مهم ترین بررسی هایی است که باید انجام شود. همانطور که قبلا اشاره کردیم، قرص چاقی اپل یک محصول کاملا گیاهی است. این محصول با افزایش اشتها و کمک به متابولیسم بدن تعادل وزن را حفظ کرده و مواد ضروری بدن را تامین می کند.

همانطور که قبلا گفتیم این قرص 100% گیاهی و فوق العاده باعث پوکی استخوان و کاهش حافظه نمی شود. همچنین باعث بهبود استخوان ها و تقویت حافظه و توانایی های ذهنی می شود. این قرص بافت چربی را به طور یکنواخت در بدن پخش می کند و باعث تشکیل توده های چربی در بدن نمی شود.

20 تا از بهترین قرص های چاقی صورت بدون عوارض

افزایش حجم صورت تضمینی با قرص چاقی صورت آدلین (موجود در سایت آمیلی)

عضلات زیادی در ناحیه صورت وجود دارد. قرص چاقی صورت آدلین لارا با تاثیر بر این عضلات و تحریک آنها برای تولید کلاژن بدون بازگشت به صورت شما باعث چاقی می شود. از آنجایی که این محصول کاملاً گیاهی است، هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و همچنین به بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده در بافت ماهیچه ای صورت کمک می کند.

ویژگی های قرص های چاقی صورت آدلین در یک نگاه

  • حاوی پروتئین
  • تحریک تولید کلاژن
  • بدون ایجاد حساسیت
  • جذب بسیار سریع
  • افزایش شفافیت پوست صورت
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست صورت

موارد منع مصرف قرص های چاقی صورت آدلین

این محصول با افزایش تولید کلاژن و پروتئین پوست هیچ گونه عوارضی بر روی پوست ندارد. اما به دلیل چرخه خاص بدن زنان، بهتر است افراد زیر قبل از استفاده از این محصول با پزشک مشورت کنند:

  • زن باردار
  • مادران شیرده کمتر از یک سال
  • افراد مبتلا به بیماری حاد قلبی

چاقی با قرص کینگ فت (موجود در سایت آمیلی)

قرص چاقی کینگ فیت یکی از محصولاتی است که اثر آن دائمی و ماندگار است. ترکیبات به کار رفته در قرص های چاقی کینگ فیت کاملا طبیعی و ارگانیک است که باعث افزایش اشتها می شود و وظیفه افزایش وزن بدن و همچنین تقویت قدرت و سیستم ایمنی بدن را بر عهده دارد.

پس از مصرف قرص های چاقی کینگ فیت، افزایش وزن و حجم استخوان به وضوح احساس می شود که منجر به ایجاد زیبایی روزافزون می شود.

زمانی که فرد از لاغری شدید رنج می برد، سن او بیشتر نمایان می شود، پوست صورت چروک می شود و لباس ها به تناسب اندام نمی رسد. چاق شدن موضوع مهمی است که می توان با قرص های چاقی کینگ فت، تناسب اندام، افزایش حجم صورت و زیباسازی صورت تجربه کرد.

محتوای قرص های چاقی کینگ فیت

در تولید قرص های چاقی کینگ فیت از ترکیباتی که آن را موثر می کنند استفاده می شود.

چربی های به دست آمده از کینگ فت به اندام های بدن پخش می شوند و به صورت چربی در یک مکان انباشته شده مانند پهلو یا باسن، شکم دیده نمی شوند.

محتوای قرص های چاقی عالی کینگ فات

ویتامین ها: A، E، D و غیره در ساخت قرص چاقی کینگ. همه این ویتامین ها برای بدن ضروری هستند و ضمن رفع نیازهای بدن، روند چاقی را تسهیل می کنند.

  • منیزیم: منیزیم یک ماده معدنی مهم و ضروری است که تولید گلبول های قرمز را افزایش می دهد. با افزایش گلبول های قرمز نیاز به مواد مغذی افزایش می یابد و این امر تاثیر خود را به صورت افزایش اشتها نشان می دهد.
  • کلسیم: قرص های چاقی کینگ فیت حاوی کلسیم هستند که استخوان ها و ماهیچه های بدن را تقویت می کند.
  • کربوهیدرات ها: کربوهیدرات های موجود در قرص های چاقی کینگ فت، متابولیسم بدن را افزایش داده و اثربخشی آن را تسریع می کند.
  • پروتئین ها: پروتئین جذب مواد غذایی را افزایش می دهد که باعث افزایش وزن بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • روی: روی موجود در قرص های چاقی کینگ فت علاوه بر افزایش وزن به حفظ زیبایی صورت و پوست نیز کمک می کند.
  • میوه های استوایی: میوه های استوایی بافت گرمی دارند که باعث افزایش قدرت و قدرت بدن می شود. افزایش قدرت بدن به دلیل جذب بیشتر مواد غذایی است.

قرص های فت فیس (موجود در سایت آمیلی)

Fat Face قرص مخصوص چاقی صورت است که به فرد زیبایی می بخشد. داشتن صورت متناسب و زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس و بالا بردن روحیه می شود. قرص چاقی فت فیس به گونه ای عمل می کند که تنها بر چاقی صورت تاثیر می گذارد و از چاقی نامتناسب اعضای بدن جلوگیری می کند.

در تولید قرص های چاقی Fat Face از گیاهان و مواد طبیعی استفاده می شود و در نتیجه برخی از قرص های تقلبی به دلیل استفاده  کورتون ها بعد از مدتی باعث تورم صورت فرد می شوند و این تصور را ایجاد می کنند که صورت فرد چاق است. بعد از گذشت زمان مصرف قرص های چاق کننده با استفاده از کورتون قطع شده و ورم صورت برطرف می شود. قرص فت فیس فاقد کورتون است و از آنجایی که چاقی ناشی از آن کاملا طبیعی خواهد بود، اثر آن دائمی است.

چگونه قرص چاقی فت فیس مصرف کنیم؟

هر جعبه حاوی 60 قرص چاقی صورت است که معمولاً 2 بار در روز نیم ساعت قبل از ناهار و نیم ساعت قبل از شام با یک لیوان آب مصرف می شود.  اگر مشکل معده دارید، می توانید قرص ها را بعد از ناهار یا شام مصرف کنید. برای جلوگیری از عوارض ناشی از مصرف زیاد، به هیچ عنوان نباید بیش از دو قرص چاقی در روز مصرف کرد.

پس از مدتی استفاده مشاهده می کنید که صورت چرب می شود، گودی زیر چشم اصلاح می شود و حجم گونه ها افزایش می یابد که یکی از اثرات قرص فت فیس است. برای تاثیر بهتر قرص چاقی Fat Face می توانید نیم ساعت بعد از صبحانه یک قرص مولتی ویتامین معدنی مصرف کنید.

قرص افزایش وزن گین آپ (موجود در سایت آمیلی)

قرص چاقی گین آپ یکی از داروهایی است که برای افزایش وزن استفاده می شود اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قرص گین آپ به عنوان مکمل غذایی تجویز می شود. که حاوی تعدادی ویتامین و پروتئین مهم است که به ندرت در بیشتر غذاها یافت می شود. مصرف گین آپ عضلات قسمت های مختلف بدن را افزایش می دهد، اما اگر بتوانید قرص گین آپ اصلی را مصرف کنید، چربی بدن شما افزایش نمی یابد.

قرص گین آپ ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد اما بهتر است ابتدا مثالی از فواید افزایش اشتها بیاورید تا اهمیت مصرف این قرص را متوجه شوید. این قرص برای افرادی است که میل شدید به غذا و همچنین ضعف شدید دارند.

عوارض قرص های چاقی گین آپ ترکی

دانستن عوارض جانبی هر دارویی می تواند به شما در جلوگیری از این عوارض کمک کند، این داروی چاقی نیز مانند هر قرصی عوارض جانبی دارد که باید با آن ها آشنا باشید تا اضطراب خود را کاهش دهید و آگاهانه از این دارو استفاده کنید. لازم به ذکر است که مصرف قرص تقویت کننده تقلبی قطعا عوارض بیشتری خواهد داشت.

موارد منع مصرف قرص گیناپ

علاوه بر عوارضی که این قرص می تواند برای همه داشته باشد، گروهی از افراد هستند که هرگز نباید قرص گین آپ را مصرف کنند زیرا شرکت تولید کننده این قرص روی جعبه ها نوشته است که افراد زیر از مصرف این قرص خودداری کنند. .

  • کودکان زیر 15 سال
  • سالمندان بالای 55 سال
  • افرادی که تحت درمان بیماری های خاصی مانند بیماری های کلیوی و ریوی هستند
  • باردار و شیرده

همچنین بخوانید: قرص گین آپ چند روزه چاق میکند

قرص Gainup را چگونه مصرف کنیم؟

پزشک باید نحوه مصرف قرص گیناپ را به شما بگوید، زمانی که به پزشک و متخصص زیبایی و تناسب اندام مراجعه می کنید، بهتر است با آنها صحبت کنید و تمام توصیه های مربوط به نحوه مصرف دارو را دریافت کنید. در اینجا راز استفاده صحیح از آن و افزایش اثربخشی را برای شما عزیزان شرح دادیم :

برای بهترین نتیجه، باید وعده های غذایی منظم و از پیش تعیین شده بخورید. بهتر است این قرص را در زمان‌های مختلف و در مقادیر مختلف مصرف کنید تا عارضه یا برگشتی برای این محصول ایجاد نشود. می توانید از قرص های چاقی برای صورت و بدن به طور همزمان استفاده کنید.

قرص شیکوریدین دینه

از آنجایی که این دارو یک محصول کاملا گیاهی است، یکی از بهترین قرص های چاقی محسوب می شود. ترکیبات اصلی قرص شیکوریدین دینه  عصاره ریشه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه است. این داروی گیاهی باعث کاهش قند خون و افزایش اشتها می شود که در افزایش وزن موثر است. برای گرفتن بهترین نتیجه از قرص شیکوریدین دینه بهتر است 3 بار در روز و هر بار قبل از غذا مصرف شود. این قرص برای افزایش اشتها و افزایش وزن در کودکان خردسال توصیه نمی شود.

قرص مخمر جو

قرص مخمر آبجو با برندهای مختلف در داروخانه ها موجود است. کسانی که تجربه استفاده از این قرص را دارند آن را بهترین قرص چاقی می نامند. قرص مخمر آبجو اغلب برای رشد مو، پوست و سلامت ناخن استفاده می شود. اما به دلیل محتوای آن، می تواند برای افزایش وزن ایده آل باشد و به بهبود اشتها کمک کند.

قرص مخمر آبجو هلث اید

قرص مخمر آبجو هلث اید یکی از همان برندهایی است که ذکر کردیم که در داروخانه ها می توانید پیدا کنید.این دارو سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری است. به همین دلیل علاوه بر افزایش اشتها و کمک به چاقی، در حفظ سلامت پوست و مو نیز موثر است. همچنین از این قرص برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش کلسترول و تنظیم قند خون استفاده می شود.

قرص مخمر آبجو تاپلور ویتامونیل

این دارو مانند مخمر آبجو و سایر مکمل های غذایی حاوی ویتامین های گروه B باعث چاقی و افزایش اشتها می شود.

قرص  تاپ لاور ویتافلش

قرص ویتافلش یکی از بهترین قرص های چاقی خارجی است که حاوی موادی مانند مخمر شیر، آبجو، پروتئین و کربوهیدرات است. بنابراین مصرف این قرص در مدت زمان کوتاه باعث افزایش وزن می شود. از دیگر فواید این قرص می توان به تقویت سیستم ایمنی، درمان آکنه و خشکی پوست، رفع خستگی، درمان التهاب روده بزرگ و یبوست اشاره کرد.

قرص چاقی جدید Super Fat Fast

قرص Super Fat Fast New را می توان به عنوان بهترین قرص چاقی معرفی کرد که هدف اصلی آن افزایش اشتها و جذب غذا و تبدیل پروتئین به عضلات و در نهایت اندام های چاق کننده بدن است. یکی از مزایای این قرص این است که بر روی انواع فرم های بدن نتایج مثبت داده است. مصرف قرص Fat Fast New همزمان با قرص راکوتان ممنوع است.

همچنین این قرص به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین قرص های چاقی صورت به شمار می رود که ماهانه 6 تا 15 کیلو وزن کم می کند و هیچ عارضه ای ندارد و به مصرف کنندگان برمی گردد.