برای بسیاری از افرادی که کار می کنند یا ساعات طولانی را بیرون از خانه می گذرانند، این نگرانی وجود دارد که محصول مورد نظر آنها خواب را به همراه نداشته باشد. در پاسخ به این سوال که آیا گین آپ قرص خواب آور است یا خیر، باید بگوییم که این قرص فاقد ماده خواب آور است و در نتیجه این محصول خواب آور نیست.

مزایای قرص های چربی بدن گین آپ چیست؟

  • افزایش جذب مواد مغذی و مواد معدنی
  • انجمن گیاهخواران آمریکا GMP و FDA مواد گیاهی داخل این قرص را تایید کرده اند
  • افزایش وزن عضلانی و عدم کاهش وزن پس از قطع مصرف
  • افزایش اشتها و جذب غذا و افزایش وزن
  • کاملا طبیعی، بدون عارضه و غیر قابل برگشت
  • محتوای ترکیبات گیاهی کمیاب که تاثیر واقعی بر افزایش وزن دارند
  • 100% اورجینال
  • به خصوص برای خانم هایی که می خواهند به شکل ماهیچه ای چاق شوند. ران، باسن، سینه، صورت
  • با راندمان فوق العاده بالا

همچنین بخوانید: آیا قرص گین آپ بازگشت دارد

قرص چاقی کل بدن گین آپ چگونه باعث افزایش وزن می شود؟

قرص های چاقی بدن گین آپ درمان پزشکی محسوب نمی شوند. معنی این جمله این است که این قرص فقط یک مکمل غذایی است و برخلاف سایر قرص های موجود در بازار پر از ترکیبات شیمیایی که به قسمت های مختلف بدن آسیب می زند نیست، بسیاری از افراد ضعیف در جذب غذا مشکل دارند. یعنی با وجود اینکه زیاد غذا می خورند باز هم کم وزن هستند اما قرص های چاقی گیاهی گین آپ با تنظیم متابولیسم بدن و افزایش جذب غذا باعث چاقی عمومی و افزایش وزن طبیعی و دائمی می شود.

رفع نیازهای ماهیچه ها

قرص چاقی بدن گین آپ از مواد مغذی و مواد معدنی تشکیل شده است که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. این مواد معدنی نیازهای ماهیچه ها و چربی های بدن را تامین می کنند و حجم کلی بدن را افزایش می دهند. قرص چاقی بدن گین آپ در رفع مشکل لاغری بدن و افزایش اعتماد به نفس بسیار موثر است.

افزایش اشتها

یکی از دلایل اصلی کاهش وزن بسیاری از افراد کمبود اشتها است. گینوپ با افزایش اشتهای افراد لاغر تاثیر مثبتی بر فرآیندهای چاقی دارد.

بهبود سطح جذب غذا

بسیاری از افرادی که کاهش وزن را تجربه می کنند ادعا می کنند که به اندازه سایر افراد غذا و مواد مغذی دریافت می کنند، اما وزن اضافه نمی کنند. مصرف غذای آنها کم است. بنابراین با استفاده از قرص های لیفت بدن و صورت می توانند این مشکل را حل کنند.

ترکیبات قرص گین آپ

یکی از سوالاتی که در زمینه استفاده از قرص های افزایش چربی بدن برای بسیاری پیش می آید، بحث مواد تشکیل دهنده قرص های چربی ساز است. بیوتین، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، پتاسیم، اسید فولیک، قند، چربی کل و سدیم از اجزای اصلی این محصول گیاهی چاقی هستند.

محدودیت در استفاده از قرص گین اپ

محدودیت در استفاده از قرص گیناپ

یکی از نکات مهم در مورد مصرف انواع قرص های چاقی، توجه به موارد منع مصرف آنهاست. قرص چربی بدن گین آپ کاملا گیاهی است. این قرص طبیعی هیچ عارضه ای ندارد. اما باید توجه داشت که این قرص برای برخی افراد محدود است. از جمله عواملی که باعث ممنوعیت مصرف قرص گین آپ می شود، عواملی است که در زیر ذکر شده است.

  • بارداری
  • دیابت
  • مشکلات کلیوی
  • نارسایی قلبی
  • افراد مبتلا به  بیماری خاص
  • افراد ی که بالای 45 سال و زیر 18 سال باشند
  • قرار گرفتن در گروه طبع گرم

عوارض قرص میوه گین آپ

برای کنترل عوارض قرص های چاقی باید به یک نکته بسیار مهم توجه کنید. به راحتی می توان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید قرص های چاقی، قرص گین آپ است. این محصول هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

همچنین بخوانید: نحوه تشخیص قرص گین آپ اصل و تقلبی

تنها نکته ای که باید در استفاده از قرص چاقی کامل گین آپ دقت کرد رعایت محدودیت های مصرف است. مطالبی را که قبلا در مورد محدودیت های قرص های چاقی گین آپ گفتیم حتما بخوانید و رعایت کنید. این قرص به غیر از موارد منع مصرف، هیچ عارضه ای برای سلامت عمومی افراد ندارد.

قرص افزایش وزن برای چاقی صورت

افرادی که می خواهند صورت خود را چاق کنند و بدن خود را نیز فرم دهند، می توانند از قرص های چاقی گین آپ ترک استفاده کنند. این قرص با مدل بدن متفاوت است و بر روی چاق شدن هر چه سریعتر صورت افراد تمرکز دارد.

قرص گین آپ یا پودر آن بهتر است؟

تفاوت زیادی بین قرص و پودر این محصول وجود دارد زیرا مواد اولیه استفاده شده در ساخت آنها یکسان است اما بهتر است قبل از خرید با پزشک مشورت کنید تا مدل و نحوه خرید آن را راهنمایی کند. این محصول. اما طبق تجربه ما، پودر می تواند موثرتر باشد زیرا کمی حجم بیشتری دارد.

قرص گین آپ برای خردسالان

قرص های گین آپ مدل های مختلفی دارد که یکی از آنها پرفروش ترین برای بچه هاست. شرکت Gain up مدل قرص با وزن 250 گرم تولید کرده است که برای کودکان بالای 2 سال پیشنهاد می شود. ضمناً این نوع چاق کننده با طعم دلپذیری درست می شود تا کودک به راحتی از آن استفاده کند.

آیا قرص گین آپ باعث آکنه می شود؟

این قرص برای کسانی که عصبی هستند می تواند عامل آکنه صورت باشد. اما احتمال ابتلا به آکنه بسیار کم است زیرا تقریبا 10 درصد از افرادی که از این دارو استفاده می کنند دچار آکنه می شوند.

همچنین بخوانید: قرص گین آپ چه رنگی است

قرص گین آپ برای چند روز اثر می کند

با توجه به اینکه مدت زمان مصرف این قرص تقریبا کوتاه و متوسط ​​است و پزشکان اغلب 1 ماه تجویز می کنند، با شروع مصرف قرص گین آپ و در روزهای اول شاهد نتیجه باورنکردنی آن خواهید بود. اما مدت اثر و میزان تاثیر در افراد مختلف متفاوت است زیرا میزان کالری مصرفی و نحوه ورود مواد مغذی به بدن افراد بسیار متفاوت است.

چرا نمی توانم قرص های افزایش وزن مصرف کنم و چاق شوم؟

در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که همانطور که در ابتدای مقاله به تفصیل توضیح دادیم ممکن است بدن شما نتواند ویتامین ها و پروتئین های موجود در انواع غذاها را جذب کند، بنابراین می توانید اثربخشی آنها را افزایش دهید. قرص گین آپ مولتی ویتامین هم مصرف کنید.

خوردن قرص Gainup در دوران شیردهی و بارداری

ممکن است برخی از خانم ها فکر کنند که چون گین آپ گیاهی است، می توانند حتی در دوران بارداری یا شیردهی نیز از آن استفاده کنند، اما سازنده برعکس آن را توصیه می کند و می گوید بهتر است در دوران بارداری از گین اپ دوری کنید.