در گذشته‌های دور تصور بر این بود که هرچقدر فرد درشت‌تر باشد سالم‌تر است اما با گذشت زمان انسان‌ها به تدریج دریافتند که درشت و چاق بودن دلیل بر سالم بودن نیست زیرا فرد اضافه وزن را تجربه کرده که باعث فشار به زانو و کمر می‌شود و از سویی دیگر خطراتی همچون بیماری‌ قلبی، فشار خون، دیابت و … وی را تهدید می‌کند. رفته رفته لاغری ترجیح داده شد و به همین علت است که بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن هستند. یکی از راهکارهایی که برای کمک به کاهش وزن معرفی شده است، ژل لاغری است اما گفته می‌شود عوارض ژل چربی سوزی کم نیست. در ادامه به صحت و سقم این موضوع خواهیم پرداخت.

ژل لاغری چیست؟

ژل لاغری چیست؟

ژل لاغری محصولی است که به فرد کمک می‌کند تا بتواند با یک دوره استفاده مداوم لاغر شود و چربی‌های اضافه را از دست بدهد. هنگامی که مواد غذایی خورده شده در بدن هضم و دفع نشوند به صورت لایه‌ای از چربی انباشته شده و فرد به مرور دچار اضافه وزن و افزایش سایز می‌شود. هرچقدر تجمع چربی‌ها بیشتر شود، از بین بردن آن سخت‌تر است.

روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • رژیم غذایی: رژیم غذایی به معنای نخوردن بعضی از غذاها یا خوردن غذاهای مختلف در حجم معین و مشخص است. در رژیم غذایی باید صبور بود و آن را به درستی اجرا کرد تا بتوان به مرور زمان لاغرتر شد.
  • ورزش: ورزش کردن به معنای داشتن فعالیت جسمانی و بالا بردن ضربان قلب است که منجر به افزایش سوخت و ساز بدن شده و چربی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ورزش باید به نحو اصولی انجام شود تا از آسیب به سایر اندام‌ها جلوگیری شود.
  • عمل: عمل جراحی یا تخلیه چربی‌ها روش دیگری است که عموما برای افرادی که از روش‌های مختلف نتیجه نگرفته‌اند به کار می‌رود. در عمل جراحی، فرد باید واجد شرایط بوده و پس از عمل نیز باید نکاتی را رعایت کند تا بتواند هیکل جدید را حفظ کند.
  • محصولات لاغری: انواع مختلف محصولات لاغری همچون ژل چربی سوز، قرص، پودر، شربت و … وجود دارند که می‌توانند در لاغری و کاهش وزن تاثیر گذار باشند.

همچنین بخوانید: طرز استفاده از ژل چربی سوز

از میان روش‌های نام برده شده، استفاده از محصولات لاغری هم می‌تواند به تنهایی تاثیرگذار باشد و هم اینکه به عنوان یک مکمل در کنار سایر روش‌ها مانند رژیم غذایی و ورزش به کار رود تا زودتر به نتیجه برسید. ژل لاغری محصولی است که استفاده از آن بسیار ساده و راحت بوده که هر فردی می‌تواند به سادگی و حتی تنها آن را انجام دهد. پس چرا گفته می‌شود به عوارض ژل چربی سوزی دقت کنید؟

نحوه کارکرد ژل چربی سوز

نحوه کارکرد ژل چربی سوز

ژل لاغری استفاده راحتی دارد طوریکه کافی است ابتدا بدن با آب گرم و صابون یا شامپو بدن شسته شده تا پوست تمیز شود. سپس به مقدار لازم ژل لاغری را روی ناحیه مورد نظر ریخته و ماساژ دهید. با ماساژ دادن بین 3 تا 5 دقیقه پس از سه تا 30 روز شاهد لاغری در ناحیه مورد نظر خواهید بود. علت آن تاثیرگذاری روی چربی بوده که آن را تجزیه می‌کند. این عمل روزانه دو بار در صبح و شب کافی است تا شاهد اثربخشی آن باشید.

گاهی به ژل لاغری، کرم گفته می‌شود که در اصل یکی هستند. با همه این اوصاف عوارض کرم‌های چربی سوز چیست؟

عوارض کرم چربی سوز

عوارض کرم چربی سوز | عوارض ژل چربی سوز

هنگامی که بازار می‌روید یا به فروشگاه‌های اینترنتی سر می‌زنید و قصد خرید محصولی خاص را دارید از آن محصول چندین مدل وجود دارد که دلیل آن متنوع بودن شرکت سازنده است. هرکدام از شرکت‌ها فرمولاسیون ویژه‌ای برای تولید محصول دارند که باعث وجود تفاوت جزئی و گاه کلی در محصول می‌شود.‌ برخی از شرکت‌ها رسالت خود را مشخص کرده و به آن پایبند هستند تا بتوانند همواره در بازار باقی بمانند و فعالیت خود را با صداقت گسترش دهند اما برخی دیگر از شرکت‌ها تنها به فکر سود بوده که پس از مدتی از صحنه کنار خواهند رفت.

محصولات لاغری همچون ژل چربی سوز از این قاعده مستثنی نبوده و به علت پر متقاضی بودن، طرفداران زیادی دارد. نوع فیک و غیر اصل آن می‌تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد به همین دلیل بهتر است نوع اصل ژل لاغری تهیه شود تا علاوه بر رسیدن به هدف، سلامتی خود را هم حفظ کنید. برای در امان ماندن از عوارض کرم‌های چربی سوز فلفلی، آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

همچنین بخوانید: برای لاغر شدن شکم چیکار کنیم

در صورت اصل و اورجینال بودن محصول عوارض ژل چربی سوزی صفر خواهد بود زیرا همچون داروی خوراکی نیست که خورده شود بلکه به صورت موضعی استفاده می‌شود. از سویی دیگر با استفاده از ژل چربی سوز جریان خون افزایش یافته و سوخت چربی‌ها افزایش می‌یابد.

فروشگاه آمیلی

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات لاغری به ویژه ژل چربی سوز شکم و پهلو ، فروشگاه آمیلی است. فروشگاه آمیلی مفتخر است نیاز روز را شناسایی کرده و اقدام به وارد نمودن محصولات اورجینال و اصل نماید. بنابراین بدون هیچ گونه ترس از عوارض کرم‌های چربی سوز، آن را با خیال آسوده سفارش داده و در عرض چند روز از تغییرات به وجود آمده در خود شگفت زده شوید.